close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קייטרינג לבת מצווה: איך להפוך את האירוע לחגיגה בלתי נשכחת

מערכת שורשכב אלול, תשפד25/09/2024

אם אתם עורכים אירוע בת מצווה בקרוב, אחד הדברים הכי חשובים הוא כמובן לדאוג לקייטרינג לאירוע. עליכם לזכור שבת מצווה הוא אירוע באווירה צעירה...

תגיות:
תמונה לבת מצווה
צילום: freepik
אם יש לבת שלכם אירוע בת מצווה בקרוב, סביר להניח שכל מה שמעסיק אתכם הוא איך תוכלו להפוך את האירוע לבלתי נשכח. מבלי להיכנס לכל הפרטים של האירוע, תנאי הכרחי להצלחה שלו הוא כמובן קייטרינג איכותי. האוכל הוא חלק בלתי נפרד מכל אירוע בת מצווה, ואנחנו כאן כדי לעזור לכם לבחור אותו בצורה שתהפוך את בת המצווה לחגיגה בלתי נשכחת.

החשיבות הרבה בבחירת קייטרינג לאירוע
קייטרינג לבת מצווה הוא אמנם רק רכיב אחד באירוע, אולם אין ספק שמדובר על רכיב מרכזי. חלק ניכר
תמונה לבת מצווה
צילום: freepik
מהאירוע מוקדש לארוחה עצמה, ושם אתם חייבים להציג תפריט שישאיר את כולם פעורי פה. הדבר הזה נכון גם במקרה של בחירת קייטרינג לבר מצווה בבית כנסת שבו לאחר העלייה לתורה האורחים כולם ישבו לארוחה, ולמעשה זה מה שהם הולכים לזכור מהאירוע.

בחירת קייטרינג - עקרונות מרכזיים
בתחום של קייטרינג לאירועים, יש לא ספקים שירצו לתת לכם שירות. עם זאת, לא כולם יוכלו להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח כמו שאתם רוצים. כדי שזה יקרה, עליכם להקפיד על מספר עקרונות מנחים בעת בחירת קייטרינג לטובת האירוע.

  1. מוניטין והמלצות: הדרך הכי טובה שלכם לדעת שקייטרינג עושה את העבודה כמו שצריך הוא פשוט לקבל עליו המלצות. אם יש לכם חברים או מכרים שערכו אירוע בת מצווה או אירוע דומה לזה שאתם רוצים לעשות, תוכלו פשוט לקבל מהם המלצות ולדעת האם מדובר על קייטרינג איכותי או לא.
  2. כמויות ומגוון: כפי שמיד נסביר לכם, האוכל באירוע צריך להתאים למי שנמצא בו. ככל שהאירוע שלכם מגוון יותר, כך גם התפריט צריך להיות כזה שעונה על הטעם עבור מספר רב יותר של אורחים. בדקו לא רק את איכות האוכל אלא גם מה המגוון שיש בתפריט, וכמובן האם הקייטרינג יכול לתת שירות למספר אורחים כפי שיש באירוע שלכם.
  3. תקציב: עוד נתון שאתם צריכים לקחת בחשבון הוא התקציב שעומד לרשותכם. הפקה של בת מצווה כוללת הזמנה של לא מעט ספקים, ואתם חייבים להגדיר לעצמכם מה בדיוק התקציב לכל אחד מהם. גם בבחירה של קייטרינג עליכם להחליט כמה אתם מוכנים להשקיע לטובת העניין.
התאימו את התפריט לסוג האירוע
לאור העובדה שאתם זקוקים לקייטרינג לבית מצווה, סביר להניח שברור לכם שמדובר על אירוע באווירה צעירה יותר, ושהאוכל צריך להתאים לשכבת הגיל הזו. כאשר אתם מרכיבים את התפריט בדקו שהוא מתאים למה שאוהבות צעירות בגל בת מצווה, ולא כזה שמתאים לאירוע מבוגר יותר. גם בתפריט איכותי, אי התאמה של האוכל לאורחים עלולה לפגום באיכות של האירוע.

כשרות
כדי לאפשר לכל מי שנמצא באירוע להנות מהאוכל, חשוב להקפיד על כשרות. אם הכשרות היא דבר שאתם מקפידים עליו מיותר לציין את זה, אך גם אם לא סביר הניח שבאירוע שלכם הולכים להיות מוזמנים שהכשרות היא דבר שחשוב להם. כדי לאפשר להם לקחת חלק באירוע כמו כולם, כדאי לדאוג שהתפריט יהיה כשר. זה לא אמור לפגוע בשום צורה באיכות של האוכל, אם רק תדעו לבחור בצורה נכונה את הקייטרינג הנכון.

השוואת מחירים
הדבר האחרון שנותר לכם לעשות הוא להשוות מחירים בין הצעות שונות. כמו בכל בחירה של ספק לאירוע, גם בבחירה של קייטרינג כדאי לבדוק מספר הצעות. שימו לב בהצעת המחיר לבדוק לא רק את המחיר עצמו אלא גם מה היקף השירות שאתם מקבלים בתמורה למחיר הזה. מחיר נמוך לא בהכרח יוביל אתכם להוציא פחות כסף על האוכל כיון שלפעמים הוא מגיע עם היקף שירות מצומצם מה שאומר שתצטרכו להשלים חוסרים ממקום אחר.

לסיכום
אם אתם עורכים אירוע בת מצווה בקרוב, אחד הדברים הכי חשובים הוא כמובן לדאוג לקייטרינג לאירוע. עליכם לזכור שבת מצווה הוא אירוע באווירה צעירה, ולכן התפריט צריך להתאים לאווירה הזו. גם אם אתם לא שומרי כשרות, מומלץ להזמין אוכל מקייטרינג כשר כדי לאפשר לכל האורחים שלכם להנות מהאוכל באירוע. זכרו לבצע השוואת מחירים, אך תנו לאיכות להיות הגורם שמכריע באמת איזה קייטרינג תבחרו לבת המצווה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה